EXPOSICIÓ

"LA MAR DE PLÀSTICS"

La contaminació per plàstics ha esdevingut, en els últims anys, un dels principals problemes que amenacen el medi marí, arribant a causar greus problemes en els ecosistemes i fins i tot en la salut de les persones.  Apropar-se a qualsevol platja i trobar residus surant a l’aigua o dipositats a la sorra, és una imatge, malauradament, molt habitual. Es calcula que cada any arriben als oceans entre cinc i tretze milions de residus plàstics.

L’exposició “La mar de plàstics” descriu el problema de la contaminació marina per plàstics i les claus per a formar part de la seva solució.

L'objectiu d'aquesta exposició itinerant de la Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona i promoguda a Canet de Mar per les Regidories de Medi Ambient i Cultura de l'Ajuntament, és:

• Sensibilitzar sobre la problemàtica de la contaminació marina per plàstics
  • Reutilitzar de manera lúdica una part dels residus recuperats de les platges i tot tipus de plàstic d’un sol ús.

La podreu visitar al vestíbul de la Biblioteca de l' 1 al 16 de juliol de 2021, en horari d'obertura.

01/07/2021 - 16/07/2021
Tipus de públic