Activitats

Sessió especial del club de lectura Vincles. Manuel Baixauli conversa amb Valèria Gaillard

Sessió especial dins la Setmana del Llibre en Català.

En el marc de La Setmana del Llibre en català, l’escriptor Manuel Baixauli conversarà amb Valèria Gaillard i els lectors del club de lectura Vincles sobre Ignot (Periscopi, 2020), la seva darrera novel•la, una obra que gira al voltant de la necessitat de crear, de les expectatives i de la frustració.

Vincles és un club de lectura virtual organitzat per Biblioteques de Barcelona per a lectors dels Països Catalans. A les trobades, que són mensuals i per videoconferència, es comenten obres d’autors dels diversos territoris de parla catalana. Durant el període de lectura, els llibres es comenten a través d’una aplicació de missatgeria instantània, Tellfy. Una nova manera de llegir i de parlar de literatura que permet una lectura augmentada de les obres, que són en format digital (eBiblio).

Les persones que segueixin la sessió de manera presencial també podran fer preguntes a l’autor.

La sessió també es podrà seguir en directe a través del canal de YouTube de Biblioteques de Barcelona.

Hi col·labora: Edicions del Periscopi.

Totes les activitats estan adaptades a les mesures de seguretat i protecció davant de la covid-19. És obligatori l’ús de la mascareta.

15/09/2021
Tipus de públic