Parlem amb Antonio Muñoz Molina

L’ autor conversarà amb Anna Guitart sobre la seva darrera novel·la, Volver a dónde.

Madrid, juny de 2020. Després d'un tancament de tres mesos, el narrador assisteix des del seu balcó a l’adveniment de la nova normalitat, mentre reviu els records d’infantesa en una cultura camperola els supervivents de la qual estan morint. A la dolorosa constatació que amb ell desapareixerà la memòria familiar, se li suma la certesa que en aquest nou món nascut d'una crisi global sense precedents encara prevalen unes pràctiques nocives que podríem haver deixat enrere.

Volver a dónde (Seix Barral, 2021) és una obra d'una bellesa colpidora que reflexiona sobre el pas del temps i la construcció dels nostres records. Un testimoni imprescindible per a entendre un temps extraordinari i la responsabilitat que vam adquirir amb les noves generacions.

Cal inscripció prèvia

La sessió també es podrà seguir en directe a través del canal de YouTube de Biblioteques de Barcelona.

Hi col·labora: Seix Barral

Totes les activitats estan adaptades a les mesures de seguretat i protecció davant de la covid-19. És obligatori l’ús de la mascareta.

14/09/2021
Tipus de públic