Marató de poesia a Llefià

Amb motiu del Dia Mundia de la Poesia, la Comissió de Cultura de Llefià amb la col·laboració de la Biblioteca Llefià Xavier Soto organitza una marató poètica popular amb lectura de versos en veu alta i tallers infantils. És una activitat oberta a tothom que es farà el proper dissabte, 23 de març, a partir de les 11h, a la Biblioteca Llefià-Xavier Soto.
Les entitats i persones individuals que vulguin participar ho han de comunicar al correu electrònic de la Biblioteca Llefià-Xavier Soto (b.badalona.lle@diba.cat).

Aquesta activitat se suma a la celebració del Dia Mundial de la Poesia promoguda per la Institució de les Lletres Catalanes. Aquest 2019 la poeta Rosa Fabregat ha estat l'encarregat d'escriure el poema commemoratiu que s'ha traduït a nombrosos idiomes:

Si voleu buscar poemes per la marató, us convidem a visitar la mostra "Poesia per a tothom" que hem preparat a la biblioteca amb una selecció de llibres de poemes per a públics de totes les edats.

23/03/2019
Duració