Activitats

L'Hora del Conte Especial Sant Jordi: "El drac que canviava de conte cada vegada que esternudava"

En aquesta sessió explicarem el conte d'El drac que canviava de conte cada vegada que esternudava de David Aceituno. El drac va notar unes pessigolles al musell, va tancar les parpelles, va agafar aire com si anés a bufar les espelmes d'un pastís i...ATXÍSSSSS! Tant fort va ser l'esternut que el drac va despentinar la princesa, va arrencar els pètals de la flor, va ensopegar amb el cavaller i, fent una gran tombarella, va sortir del conte sense dir ni ase ni bèstia. Completarem la sessió amb Existeixen els dracs avui dia?.  Si és així, voleu veure algunes imatges?

A càrrec de Míguel Jordán.

Edat recomanada a partir de 5 anys

L'activitat es realitzarà de manera presencial a la sala d'actes de la biblioteca. Cal inscripció prèvia. La inscripció és realitzarà de manera presencial a la biblioteca, per correu o per telèfon. Aforament limitat. Entrada esglaonada a partir de les 17:45 h. Es prega puntualitat.

20/04/2021
Duració