Biblioteques amb DO 2018

Amb el 2018 arriba la 6a edició de “Biblioteques amb DO”, una inciativa del Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, on hi participen les biblioteques públiques dels territoris de les 11 DO vinícoles de Catalunya. Un projecte de dinamització que reforça els recursos informatius sobre el vi i la vinya que ofereixen les biblioteques.

El mes de març té com a protagonista la DO Alella i les 13 biblioteques públiques de la zona que hi participen i que acostaran la cultura del vi a través de la literatura, la música, la poesia, els contes, la gastronomia i les diverses manifestacions i llenguatges culturals oferint una àmplia proposta de serveis d’informació i d’activitats per a tots els públics: aparadors culturals, conferències, passejades entre vinyes, exposicions, clubs de lectura, vermuts literaris, concursos, lectures dramatitzades, hores del conte, etc.

En aquesta nova edició de Biblioteques amb DO Alella programa el 1r concurs d’Instagram entorn el món del vi i el territori de la DO Alella. El concurs s’obre del 2 de gener al 31 de març, i els premiats rebran regals vinculats a la cultura vinícola i l’enoturisme.

Els participants hauran de publicar les fotos que vulguin presentar a concurs a la xarxa Instagram a través del seu propi perfil; afegir un títol, geolocalitzar la fotografia en el municipi on s’ha fet, anomenar una de les biblioteques que formen part de la DO Alella en el títol de la imatge i etiquetar la imatge amb el hashtag #vinstagramdoalella18. S’estableix una única categoria, la temàtica de la qual és el món del vi en sentit ampli: vinyes, paisatge, patrimoni, cellers, enoturisme, moments, festes…

Bases del concurs: http://www.enoturismedoalella.com/vinstagramdoalella2018-biblioteques-do-alella-organitza-concurs-dinstagram/

12/01/2018 16:32h