Dia Mundial de l'osteoporosi

iStock © jean-marie guyon

El 20 d'octubre se celebra el Dia Mundial de l'Osteoporosi.

Amb el lema "Estima els teus ossos" ("Ama tus huesos"), la Fundació Internacional de l'Osteoporosi vol posar de relleu la importància de la nutrició per mantenir uns ossos sans desde la infancia a l'edat adulta. Per això, és molt important prendre quantitats adequades de calci, vitamina D i proteïnes.

L'osteoporosi és una malaltia del metabolisme de l'os que es caracteritza per la disminució de la massa òssia i el deteriorament de l'arquitectura de l'os que fa que aquest es faci més fràgil i més propens a fracturar-se.

ADVERTISEMENT

Cerca per TEMA al Catàleg Aladí:

A les biblioteques trobaràs:

"Recetas para prevenir la osteoporosis" / Barbara Asprea, Simona Salò

"Osteoporosis y menopausia" / coordinador: C. Castelo-Branco; coordinador asociado: J. Haya Palazuelos

DISPONIBLE VISTA PRÈVIA

"Vencer la osteoporosis: el colágeno, clave de la descalcificación y la artrosis" / Ana María Lajusticia Bergasa

"Actividad física aplicada a la osteoporosis" / José López Chicharro

"Nuestros huesos: aprende de la forma más divertida cómo es el esqueleto humano" / Diana Lawrenson; traducción de Óscar Díaz Reyes

Selecció de webs:

També et pot interessar:

Vés al prestatge de Salut ►