Salut

Beneficia't dels exercicis de Kegel

istock / fizkesSegurament has sentit a parlar d'aquests exercicis, però saps poc sobre els grans beneficis que tenen per a la teva sexualitat.

Els exercicis de Kegel ajuden a enfortir la musculatura del sòl pèlvic després de l'embaràs  i van ser ideats inicialment pel ginecòleg americà Arnold Kegel als anys 40.

La pràctica regular d'aquests exercicis ajuda a controlar la incontinència urinària (és a dir, quan l'orina s'escapa de forma involuntària, al riure, tossir, esternudar o saltar), i també serveix per gaudir de millors relacions sexuals.

A la Xarxa de Biblioteques Municipals trobareu una gran oferta de llibres, revistes, DVD i altres recursos informatius com ara xerrades sobre salut sexual i reproductiva. Informa-te'n a la teva biblioteca!

La informació proporcionada al prestatge de Salut ha estat plantejada per donar suport, no reemplaçar, la relació directa que hi ha entre els pacients/visitants d'aquest portal web i el seu metge. Si té problemes de salut, consulti al seu metge.

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

També et pot interessar: