Salut

71a Fira de la Puríssima

il·lustració de Joana Santamans

Els dies 6, 7 i 8 de desembre se celebra la Fira de la Puríssima de Sant Boi de Llobregat, una de les més antigues i més visitades de Catalunya.

Enguany arriba a la 71a edició i la ciutat aprofitarà per projectar-se al món com una ciutat saludable i sostenible.

L'estand municipal vol mostrar a tots els visitants l'aposta feta per la sostenibilitat i la salut, pel producte de proximitat i de km. 0 i per la promoció dels hàbits de vida saludable.

L'artista Joana Santamans ho ha reflectit molt bé al cartell d'enguany amb el martí pescador, una au protegida que habita al Parc Agrari del Baix Llobregat i representa aquesta aposta que ha fet Sant Boi per protegir l'entorn natural i l'aire que respira.

La Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer (Parc de la Muntanyeta) acull l'exposició "Sant Boi respira un altre aire" sobre aquesta aposta de ciutat mitjançant vídeos, fotografies i instal·lacions que mostraran els principals valors de Sant Boi com a ciutat saludable i sostenible.

Un d'aquests vídeos hi reproduirà els testimonis de diferents personalitats de la ciutat representatives d'un Sant Boi implicat amb la salut i la sostenibilitat, com el cuiner Albert Mendiola (Cuiner de l'Any 2017), l'investigador Manel Esteller, la directora de la Gasol Foundation, Cristina Ribes, o el cap de Cardiologia del Parc Sanitari Sant Joan de Déu, César Romero, entre d'altres.

Bona Fira!

A les biblioteques trobaràs:

Selecció de webs:

També et pot interessar: