Escapada romàntica a la Verona de Shakespeare

Enguany es celebra el 400 aniversari de la mort de l'escriptor anglès  William Shakespeare, un dels dramaturgs més reconegut i representat del món. La seva admiració per Itàlia, tot i que sembla que mai no la va visitar, queda ben palesa a les seves obres, moltes d'elles ambientades a ciutats italianes. De totes elles però, Verona ha esdevingut una de les ciutats més romàntiques del món  per ser l'escenari dels amors impossibles  entre Romeu i Julieta,  dos joves enamorats  que pertanyien  a dues famílies enfrentades -els Montecchi i els Capuleti- al drama Shakesperià que esdevindrà tragèdia.

A la preciosa ciutat de Verona,  es pot visitar la casa de Julieta, que amb el seu fotogènic  balcó s'ha convertit en  lloc de peregrinació per a milers de parelles que s'hi  juren amor etern. Al jardí del palau hi ha una estàtua  de l'heroïna que ha esdevingut símbol de la ciutat i la seva tomba es pot visitar al Monestir de San Francesco in Corso.

La ciutat no deixa indiferent a qui la visita, sobretot als amants de l'òpera  que a  les nits d'estiu poden gaudir a l'amfiteatre romà de l'Arena d'una programació de máxima qualitat i a l'aire lliure . Tot un luxe!

A les biblioteques trobaràs:

"Ciclopista del Sole"

"En ruta por Italia"

"Italia"

"Venecia y el Veneto"

Selecció de webs:

També et pot interessar:

• Especial Willian Shakespeare del Prestatge d'Arts Escèniques.
  • Escollir la destinació és el primer pas per emprendre un viatge. I abans de donar-lo, t'ajudem amb una selecció de documents que trobaràs a la Xarxa de Biblioteques Municipals. Consulta l'apartat de Destinacions del Prestatges de Turisme.

Vés al prestatge de Turisme  ►

Data d'actualització: 10/10/2016