No et quedis a casa

Els parcs naturals són espais idonis per al lleure i el coneixement del medi. Des de la Diputació de Barcelona treballem per fer-los accessibles a tothom. Aquest vídeo mostra els diferents recursos, materials i serveis per a què les persones amb alguna discapacitat física, psíquica o sensorial puguin tenir una estada agradable als parcs: itineraris adaptats, rutes teatralitzades inclusives, mapes tàctils, plafons interactius, dossiers i fitxes en Braille, bicicletes adaptades, barres direccionals, joëlettes, jocs interactius...; amb una especial atenció envers el públic escolar i familiar.

Versió completa: El vídeo es pot trobar en la seva versió completa, adaptada a diferents idiomes i amb les eines accessibles en el següent enllaç.

font: Xarxa de Parcs Naturals. Diputació de Barcelona

Cerca per TEMA al Catàleg Aladí:

A les biblioteques trobaràs:

"Evaluación de la accesibilidad de las zonas verdes: método M.E.A.J. / José F. Ballester-Olmos y Anguís [et al.]

"Guia de la Barcelona accessible" / Enrique Rovira-Beleta, Ana Folch

"Llei d'accés a l'entorn de les persones acompanyades de gossos d'assistència" / coordinació i redacció Lectura Fàcil: Carolina Forns, Eugènia Salvador i Elisabet Serra

"Turisme accessible: guia de bones pràctiques a Catalunya"

"Catálogo de buenas prácticas en materia de accesibilidad en espacios naturales protegidos"

Selecció de webs:

També et pot interessar:

Vés al prestatge de Salut ►

Vés al prestatge d'Espais Naturals ►