Abans de ser pares i mares

La decisió de ser pares i mares és una de les més importants que moltes persones prendran a la seva vida. Quan arriba el moment, hi ha tot un ventall de possibilitats i opcions que caldrà tenir en compte: la tria del nom, preparació de l'habitació, quan l'embaràs no arriba, etc.

Precaucions per a un embaràs saludable:

• No fumar, no beure i no prendre cap droga o medicament potencialment perillós.
  • Tenir un pes saludable.
  • Visitar el ginecòleg.
  • Esbrinar si es té o s'han tingut certes malalties o infecciones que poder ser perilloses en cas d'embaràs: rubèola, toxoplasmosis, hepatitis, sífilis, sida...
  • Visitar el dentista.
  • Estar en bona forma. Practicar un esport saludable que no perjudiqui un possible embaràs.
  • Alimentar-se de forma equilibrada. Donar preferència als productes ecològics i de proximitat.
  • Començar a prendre àcid fòlic 3 mesos abans de finalitzar amb el mètode anticonceptiu.
  • Evitar qualsevol situació d'angoixa, estrès o sobrecàrrega de treball, així com el contacte amb substàncies químiques com pintures, tints, coles o dissolvents.

(font: http://serpadres.es)

A les biblioteques trobaràs:

"Fertilidad y concepción"
Karen Trewinnard

"El Desig de ser mare: guia per a una reproducció assistida"
Anna Gimeno

"25.000 nombres de bebé: la mejor guía para escoger el nombre adecuado"
Carla Vázquez de Haro

"Crea y decora habitaciones para niños"
María Ballarín

Selecció de webs:

També et pot interessar: