Què vols saber de Coia Valls?

Autor: Xulio Ricardo Trigo

Del 2 al 31 de maig envia la teva pregunta a l’autora reusenca Coia Valls a través de l’espai de les Entrevistes virtuals.

Coia Valls (Reus, 1960) és escriptora i actriu. La seva primera novel·la, “La Princesa de Jade”, es va publicar el 2010 i va obtenir el Premi Néstor Luján de novel·la històrica. El 2012 va publicar “El mercader”  i va ser guardonada per votació popular amb el Premi dels Lectors de L’Illa dels Llibres, el Premi a la Millor Novel·la en Català de Llegir en cas d’incendi i el Premi a la Millor Novel·la Històrica del web Novela Histórica. També ha publicat “Les torres del cel” (2013), “La cuinera” (2014) i “Amor prohibit” (2015). El 2016 surt la seva darrera novel·la, “Etheria”, sobre l’odissea d’una intrèpida viatgera del segle IV. En el món de la literatura infantil i juvenil ha publicat el conte infantil “Marea de lletres que maregen” (2010) i la novel·la juvenil “L’ombra dels oblidats” (2011).

Com a actriu ha participat en diverses obres teatrals i en el film de Jordi Lara, “Ventre blanc”, seleccionat al Busan International Film Festival de Corea del Sud. Com a dramaturga, ha posat cinc obres en escena, basades en les seves pròpies novel·les.

També podràs conèixer Coia Valls al Club del llibre que tindrà lloc el 25 de maig a les 19.30 h a la Biblioteca Municipal de Manlleu BBVA. L’aforament és limitat.

02/05/2017 11:10h