Estel Solé, convidada del Club del Llibre

El proper dimarts 28 de març, i per commemorar el Dia Internacional del Teatre, Estel Solé visitarà la Biblioteca Josep Janés de l'Hospitalet de Llobregat, en el marc del Club del Llibre, per parlar de la seva primera obra de teatre, “Animals de companyia".

Nascuda a Molins de Rei (1987), és poeta, dramaturga i actriu. En el camp de la poesia, va guanyar el Premi Amadeu Oller 2011 amb l’obra “Dones que somiaven ser altres dones”. Pel que fa a seva faceta de dramaturga, es va formar a l’Obrador Internacional de Dramatúrgia de la Sala Beckett. Com a actriu ha treballat en cinema, teatre i televisió. També ha col·laborat en programes de Catalunya Ràdio i la Cadena Ser, i actualment escriu articles al suplement de cultura del diari Ara, «Play». El 2016 va publicar la seva primera novel·la, "Si no puc volar”, que ha rebut una gran acollida  de crítica i públic.

El Club del Llibre és un cicle de trobades amb escriptors promogut per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de diverses editorials.

També pots consultar l'apartat Entrevistes Virtuals, on trobaràs les respostes d'aquesta escriptora a les preguntes enviades pels seus seguidors.

14/03/2017 11:24h