Fes la teva pregunta a Alejandro Palomas

Què vols saber de l’escriptor barceloní Alejandro Palomas? Ara tens l’oportunitat de preguntar-li qualsevol curiositat gràcies a l’apartat d’Entrevistes virtuals. Només has d’enviar la teva pregunta mitjançat el formulari que trobaràs a la Bibliotecas Virtual fins al 28 de febrer.

Alejandro Palomas és llicenciat en Filologia Anglesa per la Universitat de Barcelona i compta amb un màster en Poètica pel New College de San Francisco. Ha col·laborat en diversos diaris i revistes i la seva obra ha estat traduïda a vuit idiomes. És autor d’un guió cinematogràfic, de nombroses novel·les, entre les que destaquen El tiempo del corazón (2002), Tanta vida (2008), El cel que ens queda (2011) o La mare (2016). El 2013 va publicar el llibre de poesia Entre el ruido y la vida i al 2016 va publicar el seu primer àlbum il·lustrat Las dos orillas.

Les entrevistes virtuals volen fomentar la lectura i complementar l'oferta dels clubs de lectura de la Xarxa de Biblioteques Municipals.

13/02/2017 16:09h