Mercat del Ram

Del 18 al 20 de març la ciutat de Vic celebra una nova edició del Mercat de Ram. Aquest mercat està enfocat a les exhibicions ramaderes i als productes agrícoles, acompanyat d'activitats lúdiques, esportives i comercials.

Altres mostres que complementen el mercat és la fira Lactium sobre el formatge artesà o l'Espai Terra i Cuina on hi haurà diversos exposició de vins, verdures, pastisseria... També cal destacar que a l'interior del recinte firal s'hi pot trobar una zona dedicada als orígens i actualitat de les cases de pagès amb maquinària, productes diversos, fotografies...

Cal recordar que aquest 2016, Vic és la capital de la Cultura Catalana. Durant aquest mes de març les activitats programades giren a l'entorn de la pintura.

Vés al prestatge de turisme

14/03/2016 17:27h