El món dels trencaclosques al Museu del Joguet de Catalunya

El Museu del Joguet de Catalunya, amb seu a Figueres, reobre les portes amb l'exposió "El món dels trencaclosques". A partir del 12 de febrer i fins el 10 d'abril, ens trobarem amb tot de reptes entretinguts, problemes o endevinalles que posaran a prova la nostra habilitat i intel·ligència.

Disseccions en l'espai o el pla, formulacions geomètriques, enigmes amb lletres com els mots encreuats o el famosíssim cub de Rubik són alguna mostra de tot el que hi trobarem. La majoria de les peces que hi trobarem, formaven part de la col·lecció de l'enginyer industrial Francesc Castanyer Figueras, que les va donar al Museu l'any 1998. Amb aquesta exposició, el Museu el felicita pel seu centenari i li ret homenatge.

A més a més, podreu participar en el concurs "Ens agraden els daus" on els participants hauran d'esbrinar quants daus hi ha dins una bombonera del segle XIX que trobarem a la mostra. S'hi pot participar fins al diumenge 10 d'abril i el divendres 22 del mateix mes es donarà a conèixer el guanyador a través e les xarxes socials a seguint l'etiqueta #dausalmuseu. Qui encerti o s'acosti més a la xifra exacta de daus, guanyarà un lot de productes del Museu.

29/02/2016 10:00h