Aniversari del bibliobús El Castellot

El bibliobús més veterà de la xarxa va celebrar aquest cap de setmana els 20 anys de funcionament, coincidint amb la celebració del 7è Congrés de Biblioteques Mòbils al Museu de les Cultures del Vi de Catalunya (Vinseum) celebrat a Vilafranca del Penedès.

En aquest congrés també li va ser entregat a en Jordi Permanye el Premi ACLEBIM en reconeixement a la seva tasca a l'hora de modernitzar i revitalitzar el servei de bibliobusos.

Durant el Congrés, també es va reconèixer el recorregut professional de Júlia Méndez Aparicio, directora de la Biblioteca Pública del Estado i  coordinadora de Biblioteques del Centro Provincial de Toledo; i de Maria Antonia Carrato Mena, subdirectora general de Coordinación Bibliotecaria del Ministerio de Cultura.

El congrés, organitzat per la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i l'Associació de Professionals de Biblioteques Mòbils (ACLEBIM), i amb la col·laboració de l'Ajuntament de Vilafranca, ha servit per reivindicar el paper que juguen els bibliobusos a l'hora de garantir l'accés a la informació i a la cultura a tots els ciutadans del seu territori.

27/10/2015 10:34h