Cavalcada dels Reis d'Igualada

Des del dijous passat el patge Faruk ja es troba per Igualada amb motiu de l’arribada dels seus senyors, Melcior, Gaspar i Baltasar. Serà voltant per tota la comarca amb il·lusió i ganes de retrobar-se amb petits i grans i ajudant, si cal, a millorar la vostra conducta fins a la màgica nit del 5 de gener quan arriben Ses Majestats. Tingueu en compte que el patge Faruk va carregat amb dos llibres: un de blanc i un altre de negre. Al blanc hi anota tots els nens que tenen un bon comportament i al negre, tots aquells qui tenen alguna cosa a millorar. Però recordeu, el seu objectiu és ajudar a que tothom pugui tenir algun regal la nit de Reis, així que ajudarà a tothom a ser al llibre blanc.

Si encara no heu fet la vostra carta, dirigiu-vos a qualsevol de les Biblioteca Pública i us obsequiarem amb una bonica carta des d’on demanar regals i llibres. Si sou fora o la vostra Biblioteca de referència és tancada, us adjuntem l’enllaç des d’on descarregar-vos la carta als Reis

02/01/2018 08:00h