5è Simposi de Producció Agroalimentària Ecològica

El Museu de la Tècnica de Manresa acollirà el 12 i 13 de desembre el 5è Simposi de Producció Agroalimentària, promogut pel departament d'Agricultura de la Generalitat, amb col·laboració de diverses entitats, universitats i centres de recerca catalans.

Enguany el simposi estarà dedicat als cultius extensius, un sistema de producció agrícola que no maximitza la productivitat a curt termini del sòl amb la utilització de productes químics, el rec o els drenatges sinó fent ús dels recursos naturals del lloc.

L’objectiu d’aquesta trobada és compartir informació tècnica d’actualitat i d’interès. Es comptarà amb la participació d'experts procedents de centres d'investigació de Catalunya, Andalusia, País Basc i Itàlia, entre altres. També hi participaran investigadors de l'Institut de Recerca i Tecnologies Agroalimentàries (IRTA) i assessors catalans especialitzats en aquest àmbit productiu.

Per a més informació: Associació l’Era, espai de recursos agroecològics, Programa del Simposi

05/12/2017 12:09h