Ja! Bilbao

El Festival Internacional de Literatura y Arte con Humor Ja! Bilbao és un esdeveniment cultural que vol subratllar la importància de l’humor, especialment en el món de les arts i la literatura. Els organitzadors entenen i reivindiquen l’humor com a expressió de la intel·ligència, la civilització i l’alegria de viure.

Ja! Bilbao se celebra del 27 de setembre al 8 d’octubre, es va iniciar el 2010 i enguany arriba a la vuitena edició, que es realitzarà en diferents espais de la ciutat de Bilbao. Aquest festival presenta un programa d’activitats diverses, que van des de la reflexió fins a la diversió.

En el programa hi figuren personatges com l’Ignatius Farray, el Tricicle, Juan Pablo Villalobos y Antonio Orejudo, entre d’altres. També hi haurà una exposició de Gloria Fuertes i un concurs de fotografia humorística.

El festival homenatja cada any una personalitat internacional l’obra de la qual reflecteixi l’humor. Enguany el personatge escollit ha estat Joyce Carol Oates, una de les grans figures de la literatura contemporània, que compta amb més de cinquanta novel·les i una variada producció de relats i assajos. Alguns dels seus llibres més destacats són La hija del sepulturero, Ave del paraíso, Blonde, Memorias de una viuda, etc.

Vegeu totes les novel·les de la protagonista d’enguany a l'Aladí.

Tots els actes són d’accés gratuït per tots els públics. Podeu veure el programa sencer al web de Ja! Bilbao.

28/09/2017 09:52h