El diumenge 24 de setembre us esperem a Fira’t a l’horta de Gallecs

Aquest diumenge 24 de setembre tindrà lloc Fira’t a l’horta a la Plaça de l’Església de Gallecs de 10 a 14.30h.

Gallecs és un espai rural, situat entre els municipis de Mollet i Parets del Vallès, on es desenvolupa principalment activitat agrícola i que propicia la conversió cap a l’agricultura ecològica. Un dels objectius de l’Espai rural de Gallecs és fer compatible el desenvolupament de les activitats culturals i de lleure amb l’activitat agrària, amb aquest propòsit es realitzen anualment diverses fires per donar a conèixer els productes de Gallecs, així com, tot tipus de trobades per fomentar els valors tant naturals com culturals d’aquest espai.

Entre totes les activitats de la fira destaquen El suc del Fira’t a càrrec de la cuinera Marina Duñach Eslava que ensenyarà com fer els sucs més saludables amb els productes de l’hort, i tot seguit, el taller de cuina a les 12.00h, anomenat De l’hort al plat, on aprendrem a farcir les verdures del setembre. També serà possible gaudir d’un got de la cervesa TOC elaborada amb espelta o d’adquirir qualsevol dels productes de Gallecs de temporada, ecològics i de proximitat. Tot un plaer pel paladar!

Vés al prestatge de Cuina i vins ►

22/09/2017 17:23h