Mercat de la Terra Slow Food Barcelona

Aquest mes de juliol el Mercat de la Terra es trasllada als vespres de cada dimarts, de 17.30 a 21.30 h., al Parc de les Tres Xemeneies del barri del Poble Sec.

Dimarts 18 de juliol, a més, hi ha Sardinada, Vermut i Swing, per celebrar la Festa Major de Poble-sec.

El mercat gastronòmic de productes de proximitat i sostenibles normalment durant l’hivern és cada dissabte de 10 a 16 h., també al Parc de les Tres Xemeneies.

La seva filosofia no ha canviat des que varen començar el juny del 2015: crear una xarxa de venda de proximitat d’aliments de qualitat oferts i produïts per a pagesos, ramaders, pescadors i transformadors, tot seguint un protocol de producció que respon als conceptes de BO, NET I JUST, amb productes que siguin locals, de temporada, obtinguts amb processos tradicionals en el respecte del medi ambient i del treball, i que finalment tinguin un preu correcte per qui els compra i per qui els produeix.

Vés al prestatge de Cuina i vins ►

18/07/2017 16:23h