Poesia als parcs. Lletres i paisatges

Amb l'arribada de la primavera s'inicia també el programa Poesia als parcs, organitzat per la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona dins el cicle Viu el Parc. Enguany estan previstes 12 trobades poètiques, 6 en espais protegits que formes part del programa Viu el Parc, 2 pertanyen a cicles poètics que ja fan en altres espais naturals de Catalunya i els 2 que queden està previst realitzar-los en 2 parcs naturals de Sardenya. Evidentment l'entrada a tots ells és gratuïta.

Aquest cicle s'inagurà el passat 22 d'abril, però si esteu a prop del Parc de la Serralada Litoral o teniu infants, el diumenge 7 de maig es farà un espectacle poètic infantil a càrrec del grup Tantàgora. Podeu consultar tota la programació en el web de Parcs Naturals.

Ves al prestatge d'Espais Naturals

26/04/2017 11:38h