La cultura del vi i la DO Alella a Granollers

Demà dissabte 18 de març a la plaça de la Corona hi haurà una xerrada i tast a càrrec de Lluís Tolosa, sociòleg, autor i divulgador de la cultura del vi. És coautor, entre molts d’altres títols, de la Guia d’enoturisme de la DO Alella.

Aquesta acció s’emmarca en el conjunt d’activitats del projecte Biblioteques amb DO on participa la Biblioteca Can Pedrals. L’acte està organitzat per l’Ajuntament de Granollers en col·laboració amb el Consell Regulador de la Denominació d’Origen Alella i el Gremi d’Hostaleria del Vallès Oriental.

La xerrada i el tast, que tenen lloc al migdia, coincideixen amb el mercat de productors de fruita i verdura que té lloc des de principis d’any cada dissabte a la plaça de la Corona.

Vés al prestatge de Cuina i vins ►

17/03/2017 16:25h