La Biblioteca Municipal tornarà a acollir aules d’estudi durant les nits i els caps de setmana a partir del 27 de desembre

Aquest espai, pensat perquè els estudiants rubinencs puguin preparar els seus exàmens, estarà obert fins al 27 de gener

La Biblioteca Municipal Mestre Martí Tauler acollirà a partir del proper dimarts 27 de gener i fins al 27 de febrer les aules d’estudi, adreçades als joves de la ciutat que vulguin preparar els seus exàmens en un entorn òptim i sense la necessitat de moure’s de Rubí.

En aquesta nova edició, l’Ajuntament manté l’ampliació d’horaris que es va aplicar al juny a petició dels propis usuaris. Així, l’horari de la biblioteca perquè els estudiants puguin preparar els exàmens serà:

• Del 27 al 30 de desembre, de 10 a 22 h.
  • Del 2 al 27 de gener, de dilluns a divendres de 21 a 24 h; els dissabtes, de 14 a 22 h; els diumenges, de 10 a 22 h.

El 31 de desembre a la nit, l’1 de gener, i els dies 5 i el 6 de gener a la nit, el servei restarà tancat.

Actualment, les aules d’estudi obren dos cops a l’any, coincidint amb la preparació dels exàmens de febrer i juny.

22/12/2016 18:47h