La Biblioteca Municipal convoca el 2n Concurs de Relats Col·lectius en Línia

Les persones que s’hi apuntin hauran de col·laborar escrivint fragments de només quatre ratlles a partir d’un text inicial de l’escriptor Joan Antoni Martín Piñol

La Biblioteca Municipal Mestre Martí Tauler organitza la 2a edició del Concurs en línia de relats col·lectius. Fins al proper 30 d'abril, i des del web www.rubi.cat/biblioteca, els rubinencs i rubinenques que ho vulguin podran convertir-se en autors d’una narració col·lectiva que tindrà com a protagonistes personatges i racons de la ciutat. La participació en aquest concurs literari és gratuïta i està adreçada a tots els majors de 15 anys.

El concurs s’iniciarà el proper 2 de maig i finalitzarà el dia 28 de maig. Hi competiran dos relats que partiran d'un inici idèntic, un text de to distès escrit per Joan Antoni Martín Piñol, i que després creixeran lliurement cap allà on vulguin els seus coautors. L’únic requisit que hauran de complir les narracions és que hi tinguin un protagonisme principal les fonts de Rubí i la seva recuperació com a espai natural i de gaudi social per a tots els rubinencs, a més d’algun altre element sorpresa. Cada relat l'escriurà un equip de deu persones, encara que els seus integrants no es coneixeran ni veuran les cares. Els guanyadors del concurs seran tots els coautors del millor relat.

En la valoració dels textos, el jurat tindrà en compte la cohesió del relat, el compliment dels torns, l’originalitat, els recursos literaris, la correcció lingüística, la participació en el debat cooperatiu i el requisit bàsic que estipula que els relats han de passar a Rubí. La participació serà activa durant els 27 dies del concurs, ja que el principal repte que tenen els coautors de cada text és cooperar en línia per escriure un relat cohesionat com si fossin un sol autor.

El concurs està organitzat en col·laboració amb Quatre Ratlles, empresa especialitzada en relats col·lectius virtuals.

11/04/2017 17:12h