La biblioteca celebra les efemèrides ambientals 2017!!

La Biblioteca Elisenda se suma a la celebració de les 4 efemèrides ambientals del 2017. El Dia de l’Educació Ambiental (26 de gener) amb l'exposició "Educació ambiental des de casa", una tria de materials que ens ajuda a generar una consciència i solucions pertinents als problemes ambientals actuals causats per activitats humanes. El Dia de l’Aigua (22 de març) podreu visitar l’exposició “El cicle de l’aigua”. Del 15 de maig al 12 de juny, conmemorant el Dia Europeu dels Parcs, posarem a l'abast de tothom que estigui interessat l'exposició "Una passejada pels parcs d’Europa." Aprofitant la celebració de la Setmana de la Natura, que tindrà lloc entre el 2 i l'11 de juny de 2017, i que promourà l'organització d'activitats arreu de Catalunya per viure la Terra i conscienciar la societat de la necessitat de conservar la natura i el territori, inclourem a l'exposició una acurada selecció de documents sobre el patrimoni natural i la seva proteccióI, per últim, el Dia Mundial dels Animals, el 4 d’octubre, podreu conèixer de primera mà tot tipus d’informació sobre la vida salvatge a l’exposició “Vida animal”.

Podeu consultar tota la informació i recomanacions de les biblioteques sobre espais naturals al prestatge virtual: http://bibliotecavirtual.diba.cat/espais-naturals

25/01/2017 08:00h