EL DOCUMENTAL DEL MES: Niña sombra, de Maria Teresa Larraín

"Deixar de veure, començar a mirar." Tota una declaració d'intencions de la directora xilena María Teresa Larraín que mai podrà veure amb els ulls la seva última creació. De petita li van diagnosticar ceguera progressiva i, sabent que aquest fet és irreversible, la María Teresa ens explica amb imatges el procés de la seva pèrdua de visió i la situació dels venedors cecs ambulants del barri de La Alameda a Santiago de Xile. Una història de coratge i de reivindicació del lloc que els hi correspon a les persones cegues dins la societat. Un documental biogràfic i de denúncia que s'ha de veure. La Xarxa de Biblioteques de Cornellà us convida a tots a gaudir del cinema de qualitat. Cada mes hi teniu una cita amb nosaltres.

Dia: 29/03/17
Hora: 18:30h
Lloc: Sala Raimon Llort - Biblioteca Central

Accés lliure