Descobreix els més prestats de 2016

Vols conèixer quines novel·les, pel·lícules o CDs han estat els més agafats pels usuaris de la Xarxa de Biblioteques Municipals de Barcelona durant aquest 2016? Fem un repàs per les diferents categories:

María Dueñas, amb “La templanza”, acaba 2016 situada en el número 1 a la categoria de  novel·les d’adults. A continuació trobem "Algú com tú" de Xavier Bosch i en tercera posició, "La Noia del tren" de Paula Hawkins.

Quant a les novel·les juvenils, "Wonder", de R.J. Palacio es manté a la primera posició; a continuació, trobem "Un fill" d'Alejandro Palomas  i en tercer lloc la novel·la de la saga de Blue Jeans "Algo tan sencillo como twitear te quiero".

En relació amb els còmics, els més sol·licitats són, de nou, "Death Note", de Tsugumi Ohba, "20th Century Boys", de Naoki Urawasa, i "I am a hero", de Kengo Hanazawa.

En l’apartat de novel·la estrangera  l’opció més triada pels usuaris és "The Girl on the train" de Paula Hawkins, seguit de "Soumission" de Michel Houellebecq i de "Nora Webster" de Colm Tóibín.

Pel que fa a la poesia, "Antologia de poesia catalana" de  Miquel Descloten ocupa el primer lloc, seguit de tot un clàssic "Rimas y leyendas" de Gustavo Adolfo Bécquer i de "Nova antologia de poesia catalana" a cura d'Isidor Cònsul i Llorenç Soldevila.

En l'àmbit dels audiovisuals, la saga "Juego de tronos" aconsegueix els tres primers llocs del rànquing. La primera, la quarta i la segona temporada són les més sol·licitades.

Finalment, pel que fa als CD més prestats a les biblioteques trobem "Jocs de falda d'ara i de sempre" i "Massatges amb cançons", tots dos de Damaris Gelabert a les dues primeres posicions, seguits de l’àlbum "25" de la artista britànica Adele.

Recorda que molts d'aquests títols els pots agafar en préstec en format digital a través de la plataforma Ebiblio Catalunya.

20/01/2017 13:09h