La Biblioteca Mercè Rodoreda de Sant Joan Despí s'endú el premi a la participació del concurs "Què t'emociona de la biblioteca?"

La biblioteca Mercè Rodoreda del Sant Joan Despí ha sigut la guanyadora, en la categoria de biblioteca, del concurs a Instagram, "Què t'emociona de la biblioteca?", organitzat per la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, durant el passat més d'octubre.

Al llarg d'aquest temps els  seus usuaris han pujat a la xarxa social un total de 24 imatges, on reflecteixen situacions, moments o espais especials per a ells.

El premi consisteix  en la realització d'una activitat de foment a la lectura i la cultura a les seves instal·lacions.

Si vols veure les publicacions del seu perfil d'Instagram, aquí et deixem l'enllaç.

Gràcies a la biblioteca i als seus usuaris per la gran col·laboració en aquest projecte.

Més informació:
28/11/2016 12:08h