Les biblioteques de la XBM celebren la Setmana de la Ciència

Amb motiu de la celebració de la 21ª Setmana de la Ciència a Catalunya, algunes de les biblioteques de la Xarxa Municipals de Biblioteques de la Diputació de Barcelona coordinaran nombroses activitats a les seves instal·lacions.

La Setmana de la Ciència, és un esdeveniment organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), i compta amb el suport del Departament d'Empresa i Coneixement (Secretaria d'Universitats i Recerca) i la col·laboració de Gas Natural Fenosa, Esteve i Obra Social "la Caixa. Aquest any, els temes centrals que faran de fil conductor seran: els llegums,  la cartografia, i la relació global/local.

A continuació trobaràs al llistat de les biblioteques de la XBM que hi participen:

Si desitges saber-ne més sobre aquestes activitats pots consultar l'Agenda  de la Biblioteca Virtual.

Més informació:
10/11/2016 09:38h