Què t'emociona de la biblioteca?

Per celebrar la posada en marxa d'un compte d'Instagram de BibliotequesXBM i  amb l'objectiu d'apropar l'actualitat de les biblioteques i amplificar el ressò dels continguts de la Biblioteca Virtual,  la Gerència del Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona organitza el concurs "Què t'emociona de la biblioteca?" perquè els usuaris,  a través de les seves fotografies i vídeos, mostrin els elements i espais que més els hi agraden de la seva biblioteca.

El concurs començarà l'1 d'octubre i els participants hauran de pujar fotografies o vídeos d'aquest moment especial a la biblioteca en el seu perfil propi d'Instagram i compartir-lo amb el hasthag #emociobiblioteca. A més, cada fotografia o vídeo haurà de tenir obligatòriament el nom de la biblioteca d'on és usuari perquè hi haurà dues categories de premi:  en la primera l'usuari podrà guanyar una tauleta tàctil o un val de 100 euros per la compra de llibres;  i en la segona categoria es premiarà la biblioteca amb més usuaris participants amb la realització d'una activitat de foment a la lectura i la cultura.

Les fotografies i els vídeos rebuts durant el concurs, que estarà vigent fins el 31 d'octubre , seran publicades a la pàgina web de la Biblioteca Virtual.

Consulta les bases del concurs i fes-te seguidor del perfil bibliotequesxbm a Instagram.

Més informació:
23/09/2016 11:54h