Ramon Solsona visita el Club del Llibre

El filòleg i escriptor Ramon Solsona visitarà la biblioteca Sant Ildefons de Cornellà de Llobregat el proper dijous 16 de febrer, a les 19h. La trobada se celebra en el marc del Club del llibre, un cicle de trobades amb escriptors promogut per la Diputació de Barcelona i amb la col·laboració de diverses editorials.

Ramon Solsona (Barcelona, 1950) és llicenciat en Filologia Romànica Hispànica. Durant vint anys es va dedicar a la docència. En 1992 demana l’excedència per dedicar-se professionalment a la literatura i al periodisme. Algunes de les seves novel·les són: Figures de calidoscopi (1989), Les hores detingudes (1993), No tornarem mai més (1999), Línia blava (2004 o L’home de la maleta (2011) amb la qual va guanyar el Premi Sant Jordi. Allò que va passar a Cardós és el seu últim llibre, publicat al 2016 i ambientat en les obres hidroelèctriques a la Vall de Cardós dels anys 60.

Actualment és articulista a La Vanguardia i s’encarrega del conegut espai «La paraula del dia» dins el programa radiofònic diari «El món» a RAC1.

Dins la programació del Club del llibre, la propera autora que passarà a compartir la seva experiència amb els lectors serà la Estel Solé al 28 de març.

Cal tenir en compte que l'aforament és limitat. Si vols més informació, contacta amb la biblioteca.

13/02/2017 09:52h