Descobreix les òperes més literàries: Liceu BIB

Liceu BIB és una iniciativa del Gran Teatre del Liceu i del Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya que uneix la literatura i l'òpera a través dels clubs de lectura que s'organitzen a les biblioteques públiques. Des d'aquests clubs de lectura s'anima a llegir textos literaris vinculats amb les òperes que es programen al Gran Teatre del Liceu.

Un dels principals objectius del projecte Liceu BIB és difondre i acostar les grans obres de la literatura i de l'òpera entre el públic de les biblioteques públiques, i es fa a través de la lectura de tres títols lligats a tres òperes de la temporada del Gran Teatre del Liceu.

Hi participen 25 biblioteques públiques d'arreu de Catalunya.

L'any 2017 es programen a Liceu BIB Werther de Jules Massenet i Les noces de Fígaro de Wolfgang Amadeus Mozart.

A més del club de lectura s'ofereixen:

Una conferència introductòria a cadascuna de les òperes que es treballin des de la biblioteca, a càrrec de Pol Avinyó, historiador i divulgador musical.

Una sortida per veure la representació de l'òpera que s'ha treballat al Gran Teatre del Liceu, amb unes condicions molt especials.

Vés al prestatge d'arts escèniques ►

Més informació:
19/12/2016 17:00h