El Teatre Lliure celebra 40 anys

El 2 de desembre el Teatre Lliure celebra el 40è aniversari de la inauguració del Teatre Lliure de Gràcia, bufant les espelmes i recuperant una obra ja representada el 1989, Les noces de Figaro, aquest cop, però, sota la direcció de Lluís Homar.

La celebració no es restringeix a aquest dia, ja que tota la temporada 2016 - 2017 està concebuda com una llarga celebració que es va iniciar el 10 de setembre amb El Comediants.

El Teatre Lliure va néixer el 1976 amb la voluntat d'esdevenir un teatre públic i independent català, dirigit, orientat i gestionat directament pels artistes i amb una clara vocació de servei públic. El 2 de desembre d'aquell any estrenaren Camí de nit, 1854. En molt poc temps es convertí en un dels màxims referents del teatre professional a Catalunya i van crear un tipus de públic fins llavors inexistent.

La primera seu del Teatre Lliure a la Cooperativa La Lleialtat, al barri de Gràcia, enguany està també de celebració, en aquest cas del 125è aniversari.

Vés al prestatge d'arts escèniques ►

02/12/2016 18:21h