Festival Passatge Insòlit 2016

Aquest cap de setmana, del 21 al 23 d'octubre, a Santa Coloma de Gramenet se celebra l'11a edició del Festival Passatge Insòlit.

Es tracta d'un certamen realment original i únic a casa nostra que se centra en les arts del firaire: espectacles de petit format que es poden veure en petites carpes i que poden prendre la forma d'atraccions o de jocs d'habilitat o d'exhibicions que s'inspiren en les barraques de fira.

Des de fa cinc anys, totes les actuacions es fan als jardins de la Torre Balldovina, que actualment allotja el Museu Municipal i l'Arxiu d'Història de la localitat (com a curiositat, la Torre va ser durant anys residència d'estiueig de la família del dramaturg i escriptor Josep Maria de Sagarra).

Els jardins de la Torre Balldovina, doncs, es converteixen en un passatge ple d'atraccions fantàstiques i d'il·lusió gràcies als firaires participants. S'hi podran veure diferents instal·lacions i espectacles: Tout Seul a càrrec de la companyia francesa Teatre du Rugissant que és una caravana-teatre transformada en far amb marionetes;  Poemes visuals de la companyia Jordi Bertran, inspirada en l'obra de Joan Brossa; Carpa Món Titella de la Companyia Galiot;  Manneken Piss de Campi Qui Pugui, estrenada a Tàrrega el 2015 i guanyadora en la categoria de teatre de carrer a la Fira de Titelles de Lleida i la instal·lació El laberint II, de la companyia Itinerània.

Passin i vegin!!

Ves al prestatge d'arts escèniques ►

21/10/2016 20:21h