Nova temporada de Teatro Accesible

Teatro Accesible és una iniciativa  que té per objectiu apropar el teatre a les persones amb discapacitat sensorial i promoure la inclusió social.

Darrera d'aquest projecte s'hi troben la Fundación Vodafone España, la Asociación Psiquiatría y Vida i l'empresa Aptent, Be Accessible!

Per altra banda, Teatro Accesible forma i dóna feina a persones amb diversitat funcional i malalties mentals.

Recentment es va presentar la temporada teatral que es pot consultar per localització geogràfica a la seva pàgina web.

A Catalunya es podran veure entre d'altres obres Art de Yasmina Reza, En la solitud dels camps de cotó de Bernard-Marie Koltès, La Taverna dels Bufons de Martí Torras y Denise Duncan, Sócrates, Juicio y muerte de un ciudadano de Mario Gas i Alberto Iglesias, A tots els que heu vingut de Marc Rosich i Ricard III de William Shakespeare.

Per altra banda, Teatro Accesible elabora la Revista Teatro Accesible i organitza el Festival Yo voy al Teatro, que ja compta amb dues edicions.

Per últim, us podeu descarregar l'APP Teatro Accesible per a IOS i per a Android disponible a Google Play i APP Store de manera gratuïta.L L'aplicació permet rebre els serveis d'audiodescripció i de subtitulat de les obres del projecte a l'Smartphone.

08/10/2016 11:40h