Barcelona vive México, Ruta del Ceviche i Festival del Tequila a Barcelona

Durant el mes de setembre Barcelona viurà la sisena edició del Festival Barcelona Vive México , coordinada per la Associació Cultural Mexicano Catalana, amb més de trenta activitats.

En concret, els dies 17 i 18 de setembre al Poble Español hi haurà cita amb la gastronomia, música, artesania i la cultura mexicana per tercer any consecutiu, en commemoració de la Independència de Mèxic, en la Feria del Grito de México.

L'entrada costa 14€, o 4€ amb flyer promocional, i dóna accés al recinte on es podran degustar més de 50 plats típics de mans dels millors xefs mexicans a Catalunya, alhora que un extens programa de música, lluita lliure, mercat d'artesania, jocs i sortejos.

Alhora, la gastronomia peruana i mexicana s'uneixen per donar lloc a la Ruta del Ceviche a Barcelona. Es tracta d'un recorregut per sis restaurants mexicans i peruans on es podrà tastar les diferents interpretacions d'aquest plat emblemàtic de l'America Llatina de peix marinat, acompanyats de les tradicionals begudes, mezcal de mèxic o el pisco de Perú.

Tanmateix, enguany s'estrena el Festival del Tequila de Barcelona, on hi haurà conferències amb el Dr. José M. Murià i Nacho Cadena, i maridatge literari-musical amb tequila, entre altres actes.

Ves al prestage ►

09/09/2016 18:38h