2016 Any Internacional de les Llegums

La FAO va declarar el 2016 Any Internacional de les Llegums, amb aquest motiu en el Museu d'Història Natural de la Universitat de Santiago de Compostela es podrà veure durant tot l'any una exposició amb una mostra de més de trenta llegums representatives de conreus que en la actualitat o antigament hi havia a  Galícia.

En aquest enllaç trobareu tota la informació: http://revistas.usc.es/museohn

Les llegums és una estratègia que la FAO utilitza sovint en operacions d'emergència com desastres naturals o situacions de violència. En proporciona llavors als camperols  juntament amb d'altres de cereals i amb aquesta combinació aconsegueix una millor fertilització del sòl i un major rendiment en les collites.

Sovint amb aquestes ajudes s'assoleix un doble objectiu, per una banda la de proporcionar-los una alimentació suficient, de l'altre ajudar-los a incrementar els seus recursos ja que l'augment de producció els permet la venda d'excedents.

18/07/2016 16:53h