Nit dels Museus

Previ al Dia Internacional dels Museus que des del 1977 es commemora el dilluns 18 de maig, el dissabte dia 16 museus d'arreu de Catalunya celebren la Nit dels Museus. Aquesta és una iniciativa del Consell d'Europa, que enguany arriba a l'onzena edició.  La Nit la configuren diferents activitats com portes obertes, visites guiades, itineraris, tallers, actuacions... que es duen a terme dins els museus a partir de les 7 de la tarda fins l'1 de la matinada.

A la ciutat de Barcelona, la Nit es complementa amb la participació del festival Eat Street, menjar al carrer. A la zona de les Glòries la cuina que s'oferirà és a l'entorn d'Euràsia, mentre que a la zona del Fòrum s'hi podran trobar estils culinaris més propis d'Amèrica.

Es pot seguir l'actualitat del Dia i la Nit dels Museus a Twitter a través de l'etiqueta #DIM2015

Vés al prestatge de Turisme

11/05/2015 17:34h