Temps de flors

A partir del dissabte 9 fins el 17 de maig, si visiteu la ciutat de Girona podreu gaudir de "Girona. Temps de flors" que enguany celebra el seu 60è aniversari. Durant aquest dies carrers, patis, terrasses, monuments i jardins s'engalanen de flors i en són els expositors perfectes.

Cal remarcar que és gràcies a la feina de centenars de voluntaris, que ja porten mesos treballant per a aquest esdeveniment, aquesta exposició és possible.

Aquest festival, ja de renom internacional, compta per aquest 2015 amb un seguit de novetats, destaquen: incorpora un tram del riu Onyar com a nou escenari, comptarà amb una exposició del projecte floral, Floraliël, de la ciutat de Gant, estrena d'una sardana per part de la cobla Montgrins que porta el mateix nom que el festival "Girona, temps de flors", i la possibilitat de descarregar-se a través d'una aplicació pel telèfon mòbil una audioguia sobre 10 espais imprescindibles.

A més de la visita als diferents espais, el visitant podrà participar a les diferents activitats relacionades amb la cultura, la gastronomia i el comerç. En aquest enllaç es pot descarregar el programa on s'hi troba tota la informació relacionada.

Vés al prestatge de turisme

04/05/2015 17:51h