Blues de Fons

Més de 4000 documents de blues: gravacions exclusives, llibres singulars, revistes
especialitzades, cartells de festivals, fotografies de directes i, sobretot, un espai generós on trobar-ho: la Biblioteca CentralTecla Sala.

Propostes d'activitats, amb audicions, xerrades, assessorament de recerques, concerts familiars i un fons de gairebé 3000 CD, majoritàriament blues, jazz i soul però també cajun, zydeco i variants i fusions diverses amb les músiques country, pop i rock.
Un "Fons de Blues" únic, creat amb la complicitat i la col·laboració inestimable de la Societat de Blues de Barcelona.
Per parlar d'aquest fons que la Biblioteca Tecla Sala posa al vostre abast, neix aquest butlletí. Una senzilla aportació a la difusió del ‘Blues', això sí: a fons!

24/04/2015 10:01h