B-Travel - El nou saló del Turisme (17-19 d'abril 2015)

EXPERIÈNCIES. B-Travel, el nou Saló del Turisme, ens porta més enllà del viatge. Ens proposa viure experiències a mida a través de 5 àmbits temàtics per personalitzar les nostres estades en funció de com imaginem les properes vacances: B-Adventure, pels amants de la natura, l'esport i l'aventura; B-Delicious, que ens aporta l'experiència enogastronòmica més sorprenent; B-Happy, amb propostes per compartir el benestar amb els teus; B-Special, pels qui cerquen vivències úniques i B-Culture, per als entusiastes de l'art i la cultura.

Les experiències dels viatgers són el punt àlgid d'aquest renovat saló. No només les nacionals, també les internacionals (més de 50 països hi seran representats), les orientades a les famílies, al col·lectiu LGBT, a la cultura local... , on la fotografia, l'arquitectura i l'art també hi seran representades.

Per als professionals del sector, també hi ha planejades una sèrie de jornades per reflexionar sobre les noves tendències del sector.

Si voleu conèixer al detall tot el que aportarà el nou B-Travel, no dubteu en consultar el seu web

Ves al prestatge de Turisme

13/04/2015 17:05h