5a edició dels Indispensables de grupcòmic

El Grup de còmic i biblioteques del COBDC presenta la cinquena edició d'Els indispensables de Grupcòmic, on els membres del grup han escollit els 10 títols que els han semblat més rellevants dels que s'han editat durant el 2014.
Volem significar que l'ordre no té rellevància i els presentem alfabèticament.

Felicitar a totes les editorials que han apostat pel còmic i en especial les que ho han fet pels autors autòctons, en aquests temps més que mai necessiten suport. I als lectors felicitar-los també, doncs, les lectures que els esperen no són per menys.

La selecció té la voluntat de ser un reconeixement testimonial a partir de la perspectiva que dóna el nostre col·lectiu professional, el bibliotecari.
Estem orgullosos de fer aquesta petita aportació singular i lliure, agraïts a un mitjà que tant plaer n'aporta.

Afegir tant sols per acabar: Je suis Charlie.

1. All You Need Is Kill; Ryousuke Takeuchi i Takeshi Obata. Norma
  2. I am a Hero; Kengo Hanazawa. Norma
  3. Mi amigo Dahmer; Derf Backderf. La Cúpula
  4. Dream Team. Mario Torrecillas/ Artur Laperla. Reservoir Books.
  5. La gigantesca barba que era el mal; Stephen Collins. La Cúpula
  6. Las guerras silenciosas; Jaime Martin. Norma
  7. Histories del barri: Silencis; Gabi Beltrán/ Bartolomé Seguí. Esquitx edicions.
  8. Miracleman: El sueño de volar; Varis. Panini
  9. Versus; Luis Bustos. Entrecomics