Born de Cançons": música de mercat al Born Centre Cultural (gener-juny 2015)
Born de Cançons

Enguany es presenta la 1a edició de concerts al Born Centre Cultural. La programació artística aprofita la revolució creativa que es viu actualment en l'escena catalana de pop d'autor -i també del jazz- per oferir a Barcelona un espai musical inèdit per a la presentació, estrena i promoció d'una nova generació d'artistes. Alguns dels que hi actuaran seran Judit Neddermann, Projecte Mut, Eva Fernández, Joan Colomo, Threejay trio, Pere Martínez, Joana Serrat, Clara Sallago, David Carabén, Aspencat, Joan Dausà, etc...

A més, la música de mercat del cicle es maridarà amb una denominació d'origen arrelada al territori a través dels vins.
El paisatge sonor català és transversal i universal, una essència capaç de despertar les emocions més profundes i de traslladar a l'escenari històries úniques. El "Born de Cançons" vol ser un reflex de la música vinculada al territori, amb el seu caràcter, identitat i peculiaritats convertides en expressió artística.

Les lletres de cançons es conciliaran a cada concert amb la tradició dels vins i de les vinyes fent que cultura musical i vitivinícola es donin la mà i ens transportin, plegades, a un nou món de sensacions per descobrir.
Cada concert de pop incorporarà una D.O. catalana i al final del recital es convidarà als assistents a un tast de vins amb el suport d'Emovins i l'Incavi que evocarà l'atmosfera i la profunditat de la proposta artística.

Vés al prestatge de música ►

Més informació:
26/01/2015 15:28h