Music Spy Club a la Biblioteca Vapor Vell

El MUSIC SPY CLUB torna a la Biblioteca Vapor Vell de Barcelona, una trobada molt singular amb músics, crítics i agitadors artístics. La seva fórmula és senzilla: l'espia punxa i comenta 10 peces publicades durant els últims 12 mesos. Un espai de descoberta ideal per a musicòmans sense manies que vulguin conèixer propostes artístiques recents.

L'espia de gener serà el polièdric músic Joan Colomo (30 de gener, 19h), una de les figures més curioses de l'escena musical catalana. És el percussor de "Célula Durmiente" i de "The Unfinished Sympathy". Els seus quatre discos en solitari i els seus directes imprevisibles l'avalen com un artistaa seguir i un espia musical inescrutable.

L'espia del mes de febrer serà Lluís Gavaldà (20 de febrer, 19h). És l'artífex, cantant i compositor de la banda "Els Pets", una de les més emblemàtiques del pop en català. Gairebé trenta anys de carrera i quinze discos n‘avalen la trajectòria, plena de cançons en estat de gràcia. Col·laborador actiu de premsa i televisió, és un melòman nat, un sorprenent i sensible degustador de música.

Per últim, al març serà el torn de Yacine Belahcene (20 de març, 19h)Aquest músic catalanoargelí va ser conegut en un primer moment com a cantant de la banda "Cheb Balowski". Ara, amb "The Oriental Groove", continua fent confluir de forma natural les músiques d'arrel. La seva estètica i capacitat de commoure és avalada per nou discos publicats.

Més informació:

23/01/2015 09:25h