Mercat medieval de Vic 2014

Amb l'arribada de les festes nadalenques el casc antic de Vic dóna la benvinguda amb un gran mercat medieval que rememora el passat medieval de la ciutat.

Una cita ineludible en el calendari dels firaries i artesans, i també en el calendari de molta gent, que cada any el visita durant els dies 6, 7 i 8 de desembre.

Els visitants es troben un gran poblat ambientat de l'època amb artesans, tavernes i firaires, que ompliran els carrers del nucli antic i ofereixen productes de tot tipus: perfums, sabons, coques, formatges, embotits,... Una gran varietat de productes per triar i remenar repartits en un gran nombre de parades d'acurada ambientació i centenars de personatges caracteritzats de l'època. També, compta amb ambientacions de cercaviles, representacions d'escenes medievals, demostracions d'oficis de l'època i mostres d'aus.

I en motiu del Mercat Medieval el Museu Episcopal de Vic (MEV) proposa diverses visites a les seves col·leccions d'art romànic i gòtic que us permetran retrocedir 1.000 anys en la història.

Tot un esdeveniment dedicat a tots els públics.

Vés al prestatge de Cultura popular ►

04/12/2014 14:52h