Arriba el XX Saló del Manga de Barcelona

El XX Saló del manga de Barcelona se celebrarà del dijous 30 d'octubre al diumenge 2 de novembre en el recinte de Fira Barcelona Montjuïc. El certamen ocuparà el Palau 1, les dues plantes del Palau 2 i la plaça Univers, on estarà ubicat l'escenari. El Saló ocuparà aquesta edició un total de 50.000 metres quadrats. A més, s'amplien les horaris i el Saló obrirà les seves portes al públic tots quatre dies a les 9 del matí.

La Plaça Univers acollirà l'escenari, on tindran lloc els concursos de Cosplay, l'Anime Song Contest, exhibicions de balls asiàtics i actuacions musicals. També hi haurà diversos espais de photo-call per tal que els cosplayers es puguin fer fotografies.

EL Palau 1 estarà dedicat a la gastronomia japonesa, jocs japonesos, videojocs, hi haurà una sala d'actes oberta i d'altres activitats.

La planta baixa del palau 2 albergarà els expositors, el taller de manga, la zona infantil i exposicions. La planta superior del palau 2, anomenada 2.1, acollirà l'espai anomenat L'Esperit del Japó, en el que se celebraran activitats relacionades amb la cultura japonesa, les seves tradicions i les teràpies naturals.

Les projeccions de pel·lícules es faran al Multicines Arena de Barcelona, situat al Centre Comercial Arenas de Barcelona, que està davant de Fira Barcelona Montjuïc.
30/10/2014 13:40h