País Gegant: Congrés Nacional de Gegants i Imatgeria Festiva

Primera sessió del Congrés País Gegant a Olot

El proper dissabte dia 20 de setembre Olot acollirà  la primera sessió del Congrés Nacional de Gegants i Imatgeria Festiva "País Gegant"

Aquesta primera jornada de Congrés, organitzada amb la col·laboració de l'Agrupació de Colles de Geganters de Catalunya, el Museu dels Sants i l'Ajuntament d'Olot, serà monogràfica, dedicada als artesans i constructors de gegants i imatgeria i a tots els aspectes relacionats amb la seva activitat: els materials antics i nous, les figures com a patrimoni, els aspectes clau en el procés de compra i construcció de figures, etc.

País Gegant obrirà amb les ponències de Carles Freixes, Els gegants, els nans i el bestiari com a patrimoni i de Josep Murlà, 125è aniversari dels Gegants d'Olot, i acabarà al vespre amb la projecció de filmacions històriques de gegants.

Amb Olot es dona inici al  Congrés, que s'anirà desenvolupant en diverses seus de tot el territori durant aquest any i el vinent, i tractarà diverses temàtiques relacionades amb totes les vessants del món dels gegants i la imatgeria festiva.

A la pàgina www.paisgegant.cat es pot consultar tota la informació i programació del congrés, i és l'espai on es publicaran les dates dels diferents congressos previstos. Pel que fa a les xarxes socials, podeu seguir l'actualitat del congrés a Facebook i Twitter (paisgegant).

Per tal de poder assistir al congrés s'ha de fer la inscripció a través del formulari que es troba a la pàgina web, l'accés és gratuït.

Vés al prestatge de Cultura popular ►

Més informació: